Índex del llibre:

Redes socioinstitucionales, estrategias de innovación y desarrollo territorial en España

Julia Salom, Juan M. Albertos, eds.

Col·lecció: Desarrollo Territorial, 6

ISBN: 978-84-370-7421-4

Matèria: geografia, sociologia i política

Coeditor: Instituto Interuniversitario de Desarrollo Local

Any ed.: 2009

En aquesta obra, investigadors de tota Espanya estudien casos del comportament de les xarxes socioinstitucionals i el seu impacte en el benestar de la població i el desenvolupament territorial a Espanya, mitjançant tècniques qualitatives i quantitatives. Una nova perspectiva teòrica i metodològica que desplaça el focus d'interès cap als processos d'innovació socioinstitucional.

Altres formats:

eBook

En els últims anys s'ha difós amb força en la literatura econòmica el paradigma de les xarxes (xarxes empresarials, socials, institucionals) com element bàsic per al desenvolupament dels territoris. No obstant això, existeixen pocs estudis empírics que es dirigeixin a contrastar les hipòtesis que habitualment es manegen sobre el comportament de les xarxes socioinstitucionals i el seu impacte en el benestar de la població i el desenvolupament territorial. En aquesta obra, investigadors de set universitats i centres d'investigació espanyols apliquen una combinació de tècniques qualitatives i quantitatives a l'estudi de casos de tota Espanya amb una perspectiva teòrica i metodològica que desplaça el focus d'interès des dels processos d'innovació econòmic-empresarial cap als processos d'innovació socioinstitucional.