Product Documents

Mi vida en la ciencia

Las aportaciones de un biólogo excepcional

Sydney Brenner

Traducció: Emilia Matallana

Col·lecció: Sin Fronteras, 6

ISBN: 978-84-370-6406-2

Matèria: ciències, medicina

Submatèries: biologia

Coeditor: Càtedra de Divulgació de la Ciència

Any ed.: 2006

Format: 15 x 23,5 cm.

Sydney Brenner, guanyador del Premi Nobel de Medicina 2002, ens explica en aquest llibre una apassionant vida dedicada a la ciència. Des dels seus modestos inicis, Brenner ha arribat a ser un dels biòlegs més distingits del segle XX. Les investigacions originals que ha portat a terme comprenen molts camps de la biologia: des del desxiframent del codi genètic fins a l'establiment d'un cuc insignificant com un organisme model per a la biologia del desenvolupament. Amb un to molt personal, Brenner narra la pròpia trajectòria vital en la ciència, que s'inicia amb els durs anys d'educació a Sud-àfrica i els experiments que feia a la sabateria del seu pare, i arriba fins a la direcció d'un dels centres de recerca més prestigiosos del món, el Laboratori de Biologia Molecular de Cambridge, passant pels moments més destacables i emocionants d'una llarga i productiva carrera científica. El text també ens descobreix magistralment la part més humana: un científic rebel amb un gran enginy i sentit de l'humor, irreverent i amb una profunda apreciació de la biologia en els seus més diversos aspectes. Un autoretrat fascinant i íntim d'un dels gegants de la biologia moderna.

Citació

Brenner, S. [Sydney] & Matallana Redondo, E. [Emilia] (2006). Mi vida en la ciencia. Las aportaciones de un biólogo excepcional. Universitat de València.

Brenner, Sydney y Matallana Redondo, Emilia. Mi vida en la ciencia. Las aportaciones de un biólogo excepcional. Universitat de València, 2006.

BRENNER, Sydney y MATALLANA REDONDO, Emilia. Mi vida en la ciencia. Las aportaciones de un biólogo excepcional. Valencia: Universitat de València, 2006. ISBN 978-84-370-6406-2.

Brenner, Sydney y Matallana Redondo, Emilia. Mi vida en la ciencia. Las aportaciones de un biólogo excepcional. Valencia: Universitat de València; 2006. 190 p.

Copiar al portapapeles