Product Documents

Mercados del lujo, mercados del arte

El gusto de las elites mediterráneas en los siglos XIV y XV

Sophie Brouquet, Juan V. García Marsilla, eds.

Col·lecció: Història, 167

ISBN: 978-84-370-9667-4

Matèria: història

Submatèries: història medieval

Idioma: castellà

Any ed.: 2015

Enquadernació: rústica

Format: 16 x 24 cm

Pàgines: 672 pp.

39,50 €

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Sinopsi

Detalles

Què és el luxe? Què és allò superflu? És evident que el límit entre el necessari per a sobreviure i allò que va més enllà, ha canviat substancialment al llarg de la història. Aquest volum recull vint-i-quatre articles que, des de diferents punts de vista, analitzen el fenomen del luxe en totes les seues expressions i amb les seues múltiples implicacions: des dels clients i promotors als executors de les obres; des dels espais arquitectònics als llibres o els petits objectes, sense oblidar la preocupació de les autoritats polítiques per les despeses supèrflues dels seus veïns. Aquest estudi és el resultat d'un projecte de recerca centrat en l'anàlisi del consum sumptuari en la Baixa Edat Mitjana en l'espai geogràfic que abasta d'Avinyó a València, fruit de dos congressos celebrats en 2010 en la Universitat de València i en la Université de Tolosa. Qué es el lujo? ¿Qué es lo superfluo? Es evidente que el límite entre lo necesario para sobrevivir y aquello que va más allá, ha cambiado sustancialmente a lo largo de la historia. Este volumen recoge veinticuatro artículos que, desde distintos puntos de vista, analizan el fenómeno del lujo en todas sus expresiones y con sus múltiples implicaciones.

Citació

Brouquet, S. [Sophie] & García Marsilla, J. V. [Juan Vicente] (2015). Mercados del lujo, mercados del arte. El gusto de las elites mediterráneas en los siglos XIV y XV. Universitat de València.

Brouquet, Sophie y García Marsilla, Juan Vicente. Mercados del lujo, mercados del arte. El gusto de las elites mediterráneas en los siglos XIV y XV. Universitat de València, 2015.

BROUQUET, Sophie y GARCÍA MARSILLA, Juan Vicente. Mercados del lujo, mercados del arte. El gusto de las elites mediterráneas en los siglos XIV y XV. Valencia: Universitat de València, 2015. ISBN 978-84-370-9667-4.

Brouquet, Sophie y García Marsilla, Juan Vicente. Mercados del lujo, mercados del arte. El gusto de las elites mediterráneas en los siglos XIV y XV. Valencia: Universitat de València; 2015. 672 p.

Copiar al portapapeles