Leviatan o la matèria, forma i poder d'una república eclesiàstica i civil

Thomas Hobbes

Introducció i estudi: José García Roca

Traducció: Tobies Grimaltos i Antoni Defez

Col·lecció: Educació. Sèrie Materials de Filosofia

ISBN: 978-84-370-0677-2

Matèria: filosofia

Idioma: català

Any ed.: 1990

"L'ús i la finalitat de la raó no és trobar la suma i la veritat d'una o d'unes poques conseqüències allunyades de les primeres definicions, ni de les significacions fixades pels noms, sinó començar amb això i continuar d'una conseqüència a una altra". (Thomas Hobbes)

Defez, A. [Antoni] & García Roca, J. [José] & Grimaltos Mascarós, T. [Tobies] & Hobbes, T. [Thomas] (1990). Leviatan o la matèria, forma i poder d'una república eclesiàstica i civil. Universitat de València.

Defez, Antoni y García Roca, José y Grimaltos Mascarós, Tobies y Hobbes, Thomas. Leviatan o la matèria, forma i poder d'una república eclesiàstica i civil. Universitat de València, 1990.

DEFEZ, Antoni y GARCÍA ROCA, José y GRIMALTOS MASCARÓS, Tobies y HOBBES, Thomas. Leviatan o la matèria, forma i poder d'una república eclesiàstica i civil. Valencia: Universitat de València, 1990. ISBN 978-84-370-0677-2.

Defez, Antoni y García Roca, José y Grimaltos Mascarós, Tobies y Hobbes, Thomas. Leviatan o la matèria, forma i poder d'una república eclesiàstica i civil. Valencia: Universitat de València; 1990. 132 p.