La parla com a espectacle

Estudi d'un debat televisiu

Cercle d'Anàlisi del Discurs

Col·lecció: Aldea Global, 1

ISBN: 978-84-370-3318-1

Matèria: filologia

Submatèries: comunicaciò i traducció

Idioma: català

Coeditor: Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Jaume I, Universitat Pompeu Fabra

Any ed.: 1997

Mitjançant una acurada anàlisi del programa "La vida en un xip", aquesta obra estudia els espectacles de parla televisius (talk-shows), tant la seva estructura com la manera en què els participants («experts», representants dels poders públics i representants del «poble») construeixen les seves identitats a través dels comportaments discursius que desenvolupen en el debat. Per les seves característiques, aquest llibre serà d'interès per a estudiants universitaris de filologia, sociologia, comunicació i ensenyament. Així mateix, també interessarà diferents professionals -tant de l'ensenyament com dels mitjans de comunicació-, ja que planteja un model d'anàlisi que es pot fer servir per explorar no solament el discurs televisiu, sinó també qualsevol tipus de producció discursiva oral amb diversos participants.

Cercle d'Anàlisi del Discurs (1997). La parla com a espectacle. Estudi d'un debat televisiu. Universitat de València.

Cercle d'Anàlisi del Discurs. La parla com a espectacle. Estudi d'un debat televisiu. Universitat de València, 1997.

CERCLE D'ANÀLISI DEL DISCURS. La parla com a espectacle. Estudi d'un debat televisiu. Valencia: Universitat de València, 1997. ISBN 978-84-370-3318-1.

Cercle d'Anàlisi del Discurs. La parla com a espectacle. Estudi d'un debat televisiu. Valencia: Universitat de València; 1997. 150 p.