Llibre

Elements 71 a 80 de un total de 95

per pàgina

Pàgina:
  1. 6
  2. 7
  3. 8
  4. 9
  5. 10
  • La traducción publicitaria: comunicación y cultura

    La «traducció publicitària» representa un procés de comunicació entre cultures en el qual intervenen factors de diversa índole, com mostra l'anàlisi comparativa d'un bon nombre d'anuncis traduïts principalment en anglès i en espanyol. Aquesta obra, amb un enfocament pluridisciplinar, s'adreça a lectors amb interessos diversos, tant acadèmics com professionals. Saber més
    27,00 €

    Veure els detalls

  • Paraula de robot

    Com aprenem a parlar? A què correspon el significat de les paraules? Quina relació té el llenguatge amb les nostres capacitats cognitives? Quina importància té la comunicació en el significat de les paraules? Un viatge pel temps i l'espai de la recerca científica que ens descobreix el que se sap sobre el funcionament del cervell humà pel que fa a l'adquisició del llenguatge. Saber més
    19,95 €

    Veure els detalls

  • Speaking in Tongues: Language Across Contexts and Users

    El volum recull una sèrie d'articles l'objectiu dels quals és afavorir un profund coneixement al voltant de les noves tecnologies d'informació i comunicació com a mitjans per realçar la productivitat del procés de traducció, tant en l'àmbit acadèmic com en el col.loquial. Una obra molt interessant per a lingüistes, traductors i altres especialistes en el camp de la traducció. Saber més
    20,00 €

    Veure els detalls

  • Història del periodisme

    Obra que presenta l'evolució del periodisme des del primer comerç de notícies manuscrites fins a l'actualitat. Un enfocament històric que abraça des de la novetat de la impremta fins a l'aparició dels actuals mitjans d'informació i coneixement, i que té sempre presents el concepte de periodisme, la notícia, el desenvolupament dels continguts i les personalitats més influents. Saber més
    24,00 €

    Veure els detalls

  • Informe de la comunicació a Catalunya. 2001-2002

    Un detallat informe, imprescindible per als professionals de la informació, que posa de manifest que hi ha quatre eixos principals que travessen tots els camps comunicatius: la tendència a la concentració, les oportunitats i les dependències d'un espai de comunicació pròpiament català, el factor de la llengua i les polítiques de comunicació que orienten el desenvolupament del sector. Saber més
    35,00 €

    Veure els detalls

  • Windows on the World: Media Discourse in English

    Una contribució elaborada des d'observatoris diferents sobre la significació i el paper dels discursos mediàtics difosos en anglès mitjançant els missatges públics. Els autors incideixen en les innombrables varietats del llenguatge en funció dels mitjans utilitzats en la seua difusió -dels més tradicionals als més innovadors- i en funció, també, del context i els receptors als qui van destinats. Saber més
    19,00 €

    Veure els detalls

  • Mostrar para decir

    Degut a la seua càrrega intrínseca de subjectivitat, les subtils estratègies comunicatives són una matèria de difícil estudi si no se situa en les coordenades internes del seu discurs vital, que es planteja com el resultat d'una intersecció entre el fet de mostrar la imatge i l'esforç interpetatiu que en requereix la comprensió, el que permet «humanitzar-ne» el significat. Saber més
    17,00 €

    Veure els detalls

  • Teorías de la comunicación

    Les teories de la comunicació s'han consolidat, des d'un pluralisme teòric, com una de les línies d'investigació i un dels àmbits de docència més importants de les ciències socials. Al llibre es pot veure com les teories de la comunicació aporten un pensament rigorós i creatiu a l'estudi de la comunicació i, alhora, se'n delimita l'objecte d'estudi, en constant reconstrucció. Saber més
    17,43 €

    Veure els detalls

  • Història de la comunicació: València, 1790-1898

    Un llibre interpretatiu que, en reconstruir la realitat dels mitjans de comunicació valencians del segle XX, no defuig l'anàlisi dels fets històrics, per la qual cosa juga amb conceptes clau per entendre el naixement de la contemporaneïtat. No es tracta d'una nova lectura del passat valencià, sinó d'aclarir el pes dels mitjans de comunicació en la transformació social. Saber més
    21,03 €

    Veure els detalls

  • Fonaments de la comunicació

    Són molts els estudiants que s'inicien en les Ciències de la Informació dins d'alguna de les tres branques de la carrera: Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat. A partir dels coneixements bàsics, aquest llibre fa un repàs de les nocions més conegudes pels estudiants vinculades al camp de la comunicació (Gramàtica del text, Física, Lingüística, Sociologia ...) per aprofundir posteriorment en els nous conceptes comunicatius. Aquest manual esdevé una eina bàsica de gran utilitat per la formació teòrica dels futurs comunicòlegs. Saber més
    20,00 €

    Veure els detalls

Elements 71 a 80 de un total de 95

per pàgina

Pàgina:
  1. 6
  2. 7
  3. 8
  4. 9
  5. 10