Índex del llibre:

Lecciones sobre metafísica de lo bello

Arthur Schopenhauer

Manuel Pérez Cornejo

Col·lecció: Estètica&Crítica, 20

ISBN: 978-84-370-6021-7

Matèria: filosofia

Coeditor: Fundació General de la Universitat. Patronat Martínez Guerricabeitia

Any ed.: 2004

Per a Schopenhauer, l'única estètica possible és aquella que posseeix un caràcter existencial, que parteix del subjecte humà. Les seues lliçons intenten reproduir in abstracto «traduir» a conceptes, les intuïcions i els sentiments que produeix l'experiència estètica i la contemplació de l'art. Una traducció, però, incapaç de substituir la vertadera emoció de la contemplació estètica.