Product Documents

La obra de arte del futuro (2a ed.)

Richard Wagner

Introducció: Joan B. Llinares - Post Scriptum: Francisco López Martín

Traducció: Joan B. Llinares i Francisco López Martín

Col·lecció: Estètica&Crítica, 13

ISBN: 978-84-370-4391-3

Matèria: art, filosofia

Submatèries: teoria i ensenyament

Coeditor: Fundació General de la Universitat. Patronat Martínez Guerricabeitia

Any ed.: 2007

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Wagner, més que un músic i un poeta amb nom, fou també un notable escriptor i pensador, així com un prolífic assagista. Les seves idees i les seves propostes són imprescindibles per a captar les relacions entre la música i la filosofia, o si es vol, entre la musicologia i la història de les idees, un aspecte fonamental de la teoria estètica. La meta a la qual apunten aquests escrits vagnerians és un nou art que ha de sumar i potenciar les diferents modalitats artístiques en creacions multidisciplinars, en drames mític-exemplars que atorguen permanència al record i a la significació dels herois, una espècie de tragèdies gregues reviscudes i novament musicals, que s'escenificaran en els teatres especialment dissenyats per a aquests espectacles totals.

Citació

Llinares Chover, J. B. [Joan Baptista] & López Martín, F. [Francisco] & Wagner, R. [Richard] (2007). La obra de arte del futuro (2a ed.). Universitat de València.

Llinares Chover, Joan Baptista y López Martín, Francisco y Wagner, Richard. La obra de arte del futuro (2a ed.). Universitat de València, 2007.

LLINARES CHOVER, Joan Baptista y LóPEZ MARTíN, Francisco y WAGNER, Richard. La obra de arte del futuro (2a ed.). Valencia: Universitat de València, 2007. ISBN 978-84-370-4391-3.

Llinares Chover, Joan Baptista y López Martín, Francisco y Wagner, Richard. La obra de arte del futuro (2a ed.). Valencia: Universitat de València; 2007. 196 p.

Copiar al portapapeles