Product Documents

Investigaciones clave en la transformación del modelo económico valenciano

Amparo Cervera Taulet, José Manuel Pastor Monsálvez

ISBN: 978-84-9133-229-9

Matèria: economia

Any ed.: 2019

Enquadernació: cartoné

Format: 16 x 23,5 cm.

Pàgines: 188

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

En el conjunt d'activitats de la Càtedra Model Econòmic Sostenible de València i el seu entorn, es presenten quatre investigacions que es consideren claus en el marc de la transformació del model econòmic valencià per a la Ciutat de València i el seu entorn immediat. En el primer capítol es presenta la informació disponible sobre indicadors de sostenibilitat de la ciutat de València i es comparen amb altres ciutats espanyoles. En el següent capítol s’analitzen els principals indicadors del mercat de treball, econòmics i socials de la ciutat. En el tercer capítol es revisen els actius de primer nivell per a la consolidació de València com la gran plataforma logística del Mediterrani, així com les dificultats que hi ha hagut fins al moment, i es proposa un full de ruta. Finalment, en l'últim capítol es revisa el paper de les indústries creatives com a impulsores de la innovació i catalitzadores de la transformació econòmica. S'hi estableix un marc conceptual que explica l'efecte de les indústries creatives sobre la renda o la productivitat agregada de la ciutat, que es complementa amb una anàlisi de contingut generat per usuaris de les principals xarxes socials en el sector.

Citació

AA.VV. (2019). Investigaciones clave en la transformación del modelo económico valenciano. Universitat de València.

AA.VV. Investigaciones clave en la transformación del modelo económico valenciano. Universitat de València, 2019.

AA.VV. Investigaciones clave en la transformación del modelo económico valenciano. Valencia: Universitat de València, 2019. ISBN 978-84-9133-229-9.

AA.VV. Investigaciones clave en la transformación del modelo económico valenciano. Valencia: Universitat de València; 2019. 188 p.

Copiar al portapapeles