Product Documents

Matèria: filosofia

Idioma: català

Any ed.: 1995

Aquest volum dóna una resposta rigorosa a una necessitat que els professors d'antropologia han sentit clarament: disposar dels materials que requereix l'estudi filosòfic, social i cultural de l'ésser humà i de les seues creacions culturals. Apte per a l'estudi de diferents especialitats "antropològiques" des de les més filosòfiques fins a les més socioculturals.

Citació

Llinares Chover, J. B. [Joan Baptista] (1995). Introducció històrica a l'Antropologia (I).Textos antropològics dels clàssics greco-romans. Universitat de València.

Llinares Chover, Joan Baptista. Introducció històrica a l'Antropologia (I).Textos antropològics dels clàssics greco-romans. Universitat de València, 1995.

LLINARES CHOVER, Joan Baptista. Introducció històrica a l'Antropologia (I).Textos antropològics dels clàssics greco-romans. Valencia: Universitat de València, 1995. ISBN 978-84-370-2087-7.

Llinares Chover, Joan Baptista. Introducció històrica a l'Antropologia (I).Textos antropològics dels clàssics greco-romans. Valencia: Universitat de València; 1995. 316 p.

Copiar al portapapeles