Índex del llibre:

Col·lecció: Història, 115

ISBN: 978-84-370-8136-6

Matèria: història

Submatèries: teoria de la història i historiografia

Any ed.: 2011

Aquest llibre proporciona una guia molt variada i autoritzada a la relació freqüentment polèmica i controvertida entre la història i la teoria contemporània. Analitza els conceptes que incumbeixen als teòrics i als historiadors, tals com el poder, la identitat, la modernitat i el postcolonialisme, i ofereix una avaluació crítica des d'un punt de vista històric. Escrit d'una manera accessible, «Història i teoria cultural» ofereix als historiadors i als estudiants un resum inestimable de l'impacte de la teoria cultural sobre la historiografia al llarg dels últims vint anys i assenyala les direccions més probables cap a les que s'encamina aquesta matèria en el futur. Una eina imprescindible tant per als estudiants com per als investigadors experimentats.