Índex del llibre:

El futuro de la clase en la Historia

¿Qué queda de lo social?

Geoff Eley, Keith Nield

Traducció: Mónica Burguera

Col·lecció: Història, 105

ISBN: 978-84-370-7823-6

Matèria: història

Submatèries: història contemporània

Any ed.: 2010

La unificació dels conceptes resulta essencial a l'hora d'estudiar la història. Aquest volum analitza l'efecte que va tenir el conflicte després del «canvi cap a la cultura» en el treball històric en examinar l'ús de la classe, i demostra com els professionals de múltiples camps poden col.laborar a l'hora de produir una investigació acadèmica de major qualitat.

La unificació dels conceptes resulta essencial a l'hora d'estudiar la història. Proporciona als estudiants i acadèmics formes d'organitzar els seus pensaments, la seua investigació i els seus escrits. No obstant això, aquests conceptes també són el centre de milers de conflictes en aquest camp. La història social s'ha vist implicada, des dels seus inicis fa ja més de quaranta anys, en aquests conflictes com una mica més que un mer participant. En l'actualitat, els camps de «el social» i de la «cultura» han estat presentats sovint com a conceptes que s'exclouen mútuament. Aquest volum analitza l'efecte que va tenir el conflicte després del «canvi cap a la cultura» en el treball històric en examinar l'ús de la classe, i demostra com els professionals de múltiples camps poden col.laborar a l'hora de produir una investigació acadèmica de major qualitat.