Índex del llibre:

ISBN: 978-84-370-7382-8

Matèria: economia

Any ed.: 2009

Un dels objectius d'aquest llibre és que el lector conega de manera senzilla però amb rigor, quina és la realitat econòmica valenciana i espanyola en el marc europeu. Una obra que interessarà a un públic ampli perquè, a més de ser un manual universitari, vol ser al mateix temps una referència per als actors que protagonitzen diàriament la vida econòmica valenciana i espanyola.

Un dels objectius d'aquest llibre és que el lector conega de manera senzilla, però amb tot el rigor que reclama la matèria, quina és la realitat econòmica valenciana i espanyola en el marc europeu. Així mateix, proporciona la informació necessària per tal d'aprofundir en el coneixement dels factors determinants del creixement econòmic i de les característiques i comportaments dels agents econòmics i socials, particularment dels tres agents institucionals de més transcendència: la Generalitat Valenciana, el Govern d'Espanya i la Unió Europea. Una obra, en definitiva, que interessarà a un públic ampli perquè, a més de ser un manual de consulta obligada per al món universitari, vol ser al mateix temps una referència per als actors que protagonitzen diàriament la vida econòmica valenciana i espanyola.