Jean Jacques Rousseau

Matèria: filosofia

Idioma: català

Any ed.: 1990

"No és una empresa fàcil separar allò que hi ha d'originari i d'artificial en la naturalesa actual de l'home, i conèixer bé un estat que ja no existeix, que potser mai no ha existit i que potser mai no existirà, i del qual, però cal tenir nocions precises per jutjar bé el nostre estat present" (J.J. Rousseau)

Rousseau, J. J. [Jean Jacques] & Sevilla Segura, S. [Sergio] (1990). Discurs sobre les ciències i les arts.Discurs sobre l'origen i els fonaments de la desigualtat entre els homes. Universitat de València.

Rousseau, Jean Jacques y Sevilla Segura, Sergio. Discurs sobre les ciències i les arts.Discurs sobre l'origen i els fonaments de la desigualtat entre els homes. Universitat de València, 1990.

ROUSSEAU, Jean Jacques y SEVILLA SEGURA, Sergio. Discurs sobre les ciències i les arts.Discurs sobre l'origen i els fonaments de la desigualtat entre els homes. Valencia: Universitat de València, 1990. ISBN 978-84-370-0674-1.

Rousseau, Jean Jacques y Sevilla Segura, Sergio. Discurs sobre les ciències i les arts.Discurs sobre l'origen i els fonaments de la desigualtat entre els homes. Valencia: Universitat de València; 1990. 148 p.