Índex del llibre:

DirCom, estratega de la complejidad

Nuevos paradigmas para la Dirección de la Comunicación

Joan Costa, ed.

Col·lecció: Aldea Global, 22

ISBN: 978-84-370-7202-9

Matèria: economia, filologia

Submatèries: comunicaciò i traducció

Coeditor: Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Jaume I, Universitat Pompeu Fabra

Any ed.: 2009

En el món actual és cada vegada més important, per a tot tipus d'organitzacions, tenir polítiques i estratègies de comunicació amb la societat clares i eficaces. El llibre recull 14 autors de primera línia, DirComs i professors universitaris, que esmicolen els aspectes més actuals que deuen conèixer i manejar aquells que vulguen dedicar-se a la gestió de la comunicació.

Altres formats:

eBook

En el món actual és cada vegada més important tenir polítiques i estratègies de comunicació amb la societat clares i eficaces, per a organismes oficials i empreses com per a tot tipus d'entitats culturals, recreatives o socials. Però saber captar les demandes i traslladar les propostes a la societat no és una tasca senzilla. D'ací el naixement i ràpid desenvolupament dels gabinets de comunicació i de la figura dels DirCom, responsables de transmetre aquestes propostes i d'actuar al mateix temps com antenes receptores per a ajudar les organitzacions a posicionar-s'hi correctament en el seu entorn. En aquest llibre el lector trobarà les aportacions de 14 autors de primera línia, DirComs i professors universitaris, que esmicolen els aspectes més actuals que han de conèixer i manejar les persones que vulguen dedicar-se a la gestió de la comunicació.