Product Documents

Diagnóstico técnico sobre funciones urbanas y desarrollo territorial en Dénia

Aplicación de un sistema de indicadores

Joan Romero (dir.), Fernando Vera (coord.), Jorge Olcina, Emili Obiol, Josep Sorribes, J.V. Sánchez

Col·lecció: Estudios y Documentos de Desarrollo Local, 1

ISBN: 978-84-370-7044-5

Matèria: geografia

Any ed.: 2008

Disponible en accés obert:

L'objectiu principal del treball que ací es presenta és l'elaboració d'un diagnòstic tècnic referit a les funcions urbanes, d'acord amb el model de desenvolupament territorial de la ciutat de Dénia, sobre la base d'un ampli sistema d'indicadors orientat a conèixer l'eficiència de l'estructura urbana, les infraestructures i els equipaments específics, i també els aspectes relatius a la qualitat ambiental i de vida, la situació de l'urbanisme i l'ordenació del territori. La idea final és plantejar l'àmbit local com un territori amb capacitat per a aportar avantatges competitius a les empreses i qualitat de vida als ciutadans. El diagnòstic tracta de detectar aspectes que requereixen intervenció o millores en nom de la qualitat de vida i competitivitat territorial de l'àmbit local.

Equipo de investigación

CAPÍTULO 1 Introducción, objetivos y metodología

CAPÍTULO 2 Sistema de indicadores

CAPÍTULO 3 Síntesis del sistema de indicadores: fortalezas y debilidades

CAPÍTULO 4 Participación de los agentes sociales en Dénia

CAPÍTULO 5 Estrategias y líneas de actuación

Obiol Menero, E. [Emili] & Olcina, J. [Jorge] & Romero González, J. [Joan] & Sorribes Monrabal, J. [Josep] & Vera Rebollo, F. [Fernando] (2008). Diagnóstico técnico sobre funciones urbanas y desarrollo territorial en Dénia. Aplicación de un sistema de indicadores. Universitat de València.

Obiol Menero, Emili y Olcina, Jorge y Romero González, Joan y Sorribes Monrabal, Josep y Vera Rebollo, Fernando. Diagnóstico técnico sobre funciones urbanas y desarrollo territorial en Dénia. Aplicación de un sistema de indicadores. Universitat de València, 2008.

OBIOL MENERO, Emili y OLCINA, Jorge y ROMERO GONZÁLEZ, Joan y SORRIBES MONRABAL, Josep y VERA REBOLLO, Fernando. Diagnóstico técnico sobre funciones urbanas y desarrollo territorial en Dénia. Aplicación de un sistema de indicadores. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-370-7044-5.

Obiol Menero, Emili y Olcina, Jorge y Romero González, Joan y Sorribes Monrabal, Josep y Vera Rebollo, Fernando. Diagnóstico técnico sobre funciones urbanas y desarrollo territorial en Dénia. Aplicación de un sistema de indicadores. Valencia: Universitat de València; 2008. 306 p.