Product Documents

De la escritura como resistencia

Textos in honorem Jenaro Talens

G. Colaizzi, M. de la Fuente, S. Renard, S. Zunzunegui, eds.

ISBN: 978-84-9133-117-9

Matèria: filologia

Submatèries: filologia espanyola

Any ed.: 2018

Aquest volum, escrit en homenatge al professor Jenaro Talens en ocasió de la seua jubilació i nomenament com a professor emèrit de la Universitat de València, sorgeix de la proposta d'un col·lectiu de persones que, al llarg dels anys, han col·laborat amb ell en les diferents facetes de la seua vida professional. La pluralitat, la curiositat intel·lectual consistent i coherent i la interlocució permanent que marquen la trajectòria de Jenaro Talens troben en aquest volum una forma de concreció. Els 8 apartats que articulen les 69 contribucions, presentades en l'idioma original d'escriptura, tenen com a objectiu proposar trajectes de lectures; són, en si mateixos, maneres d'interlocució que modulen, alhora, l'especificitat, la complexitat i la riquesa del que en cada part es proposa o argumenta. Lectures crítiques de textos poètics, reflexions teòriques sobre la literatura, el teatre, la imatge, el món de la comunicació o de la contemporaneïtat més estrictament política, s'entrecreuen amb la pràctica de la traducció, de l'escriptura poètica i d'allò més específicament visual. El volum resulta ser testimoniatge coral d'una història que és, alhora, singular, personal i col·lectiva.

Colaizzi, G. [Giuliana] & De la Fuente Soler, M. [Manuel] & Renard Álvarez, S. [Santiago] & Zunzunegui, S. [Santos ] (eds.) (2018). De la escritura como resistencia. Textos in honorem Jenaro Talens. Universitat de València.

Colaizzi, Giuliana y De la Fuente Soler, Manuel y Renard Álvarez, Santiago y Zunzunegui, Santos (eds.). De la escritura como resistencia. Textos in honorem Jenaro Talens. Universitat de València, 2018.

COLAIZZI, Giuliana y DE LA FUENTE SOLER, Manuel y RENARD ÁLVAREZ, Santiago y ZUNZUNEGUI, Santos (eds.). De la escritura como resistencia. Textos in honorem Jenaro Talens. Valencia: Universitat de València, 2018. ISBN 978-84-9133-117-9.

Colaizzi, Giuliana y De la Fuente Soler, Manuel y Renard Álvarez, Santiago y Zunzunegui, Santos (eds.). De la escritura como resistencia. Textos in honorem Jenaro Talens. Valencia: Universitat de València; 2018. 774 p.