Dar clase con la boca cerrada

Don Finkel

Traducció: Óscar Barberá

ISBN: 978-84-370-7268-5

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: pedagogia i didàctica

Any ed.: 2008

Enquadernació: cartoné

Finkel proposa en aquest llibre una visió alternativa de l'ensenyament. En cada capítol es presenta un estudi paradigmàtic, una història o una imatge d'una situació acadèmica. S'hi explora la idea d'«ensenyar amb la boca tancada», s'hi ofereixen exemples amb un enfocament comprensible de l'educació. Al final, no solament s'hi transforma la noció del bon ensenyament, sinó també el sentit del que la mateixa paraula ensenyament pot significar. "Dar clase con la boca cerrada" no està pensat com un manual per a professors; el seu objectiu és provocar la reflexió en les diverses maneres en què es pot organitzar l'ensenyament. El llibre entaula conversa amb els lectors sobre l'educació. D'aquesta manera, el seu propòsit no és tant reformar l'educació en si mateixa com originar un diàleg fructífer sobre l'ensenyament i l'aprenentatge entre les persones que estan interessades en l'educació.

Barberá Marco, . [Óscar] & Finkel, D. [Donald] (2008). Dar clase con la boca cerrada. Universitat de València.

Barberá Marco, Óscar y Finkel, Donald. Dar clase con la boca cerrada. Universitat de València, 2008.

BARBERÁ MARCO, Óscar y FINKEL, Donald. Dar clase con la boca cerrada. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-370-7268-5.

Barberá Marco, Óscar y Finkel, Donald. Dar clase con la boca cerrada. Valencia: Universitat de València; 2008. 280 p.