Índex del llibre:

Creatividad y comunicación persuasiva (2a ed.)

José M. Ricarte

Col·lecció: Aldea Global, 4

ISBN: 978-84-370-4211-4

Matèria: filologia

Submatèries: comunicaciò i traducció

Coeditor: Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Jaume I, Universitat Pompeu Fabra

Any ed.: 1999

Una recerca del procés d'invenció dels comunicadors dedicats a crear missatges persuasius, on es tracen les diferències i les similituds amb l'activitat dels retòrics clàssics, tot analitzant les aportacions sobre aquesta qüestió de sociòlegs, psicòlegs i investigadors de la comunicació.

Altres formats:

eBook

Anàlisi del pensament creatiu des de la perspectiva en la que comprendre i aprehendre el procés de creació és imprescindible per a totes aquelles persones que s'interessen per la comunicació persuasiva en i des de qualsevol tipus d'organització. Conèixer i dominar aquest procés els ajudarà -tant si són publicitaris com si no ho són- a superar prejudicis i inhibicions, a desenvolupar intel·ligentment la seua imaginació i a despertar una actitud favorable cap a la innovació. El contingut d'aquesta obra permetrà al lector accedir a uns plantejaments bàsics sobre l'apassionant món del pensament creador o productiu i la seua aplicació pràctica; la utilització de la capacitat creativa com eina per a resoldre problemes. Ambdues habilitats -pensament productiu i creativitat- resulten imprescindibles per a arribar als objectius de qualsevol tipus de comunicació organitzacional, ja siga empresarial o institucional.