Índex del llibre:

Zonas de libertad (vol. II)

Dictadura franquista y movimiento estudiantil en la Universidad de Valencia (1965-1975)

Sergio Rodríguez Tejada

Col·lecció: Història i Memòria del Franquisme, 22

ISBN: 978-84-370-7278-4

Matèria: història, sociologia i política

Submatèries: història contemporània

Any ed.: 2009

Aquest llibre analitza el procés de gestació, desenvolupament i dissolució del dissentiment estudiantil universitari sota el franquisme, utilitzant com cas d'estudi la Universitat de València, en comparació d'altres universitats espanyoles i amb els moviments estudiantils coetanis d'altres països. El segon volum es centra en el desenvolupament entre el 1965 i el 1975.

Altres formats:

eBook

Aquesta edició recull el procés de gestació, desenvolupament i dissolució del dissentiment estudiantil universitari sota el franquisme, utilitzant com cas d'estudi la Universitat de València, en comparació amb altres universitats espanyoles i amb els moviments estudiantils coetanis d'altres països. Comprès en dos volums, el primer recull l'evolució entre el 1939 i el 1965, se centra en el llarg i complex procés d'alienació dels estudiants valencians respecte al Govern i al SEU. El segon volum, que comprèn entre el 1965 i el 1975, explica el desafiament a la dictadura que va suposar el desenvolupament de «zones de llibertat» de tipus contracultural en les universitats espanyoles.