Índex del llibre:

Any ed.: 2018

Format: 16,9 x 10,7 cm.

Pàgines: 136

Catàleg que recull les obres seleccionades en la “XXI Mostra art públic” que organitza la Universitat de València per tal de transformar el campus de Burjassot en un lloc d’intervenció artística obert a la societat. Inclou l’obra de set artistes, les intervencions dels quals mostren la vinculació entre art i ciència. El catàleg es completa amb un repàs comentat sobre l’abast de cada obra.

“XXI Mostra art públic/universitat pública 2018” és el catàleg que recull les obres seleccionades en la convocatòria del mateix nom que organitza la Universitat de València per tal de transformar el campus de Burjassot en un lloc d’intervenció artística obert a la societat. Aquesta publicació inclou l’obra de set artistes, les intervencions dels quals mostren la vinculació entre art i ciència. Les imatges estan acompanyades de textos breus que ajuden a entendre les intencions de les propostes artístiques triades. El catàleg es completa amb un repàs comentat i reflexionat sobre l’abast de cada obra.