XIX Mostra art públic / Universitat pública

Alba Braza, Ferranda Martí, coord.

ISBN: 978-84-9133-057-8

Matèria: art

Submatèries: història de la cultura i la universitat

Idioma: català, castellà

Any ed.: 2017

Format: 17,50 x 23 cm

XIX Mostra art públic/universitat pública, 2016 és el catàleg que recull les obres seleccionades en la convocatòria del mateix nom que organitza la Universitat de València per a dinamitzar els espais universitaris i transformar l'entorn en un lloc d'intervenció artística obert a la societat. Aquesta publicació inclou l'obra dels set artistes seleccionats, les intervencions dels quals palesen dues maneres d'entendre i interpretar el campus universitari. Les imatges s'acompanyen de textos breus que ajuden a entendre les intencions de les .propostes artístiques escollides. El catàleg es completa amb un repàs comentat i reflexionat sobre l'abast de cada obra i el conjunt de la Mostra i una reflexió sobre els laboratoris ciutadans.

Braza, A. [Alba] & Martí Campoy, F. [Ferranda] (2017). XIX Mostra art públic / Universitat pública. Universitat de València.

Braza, Alba y Martí Campoy, Ferranda. XIX Mostra art públic / Universitat pública. Universitat de València, 2017.

BRAZA, Alba y MARTÍ CAMPOY, Ferranda. XIX Mostra art públic / Universitat pública. Valencia: Universitat de València, 2017. ISBN 978-84-9133-057-8.

Braza, Alba y Martí Campoy, Ferranda. XIX Mostra art públic / Universitat pública. Valencia: Universitat de València; 2017. 80 p.