Product Documents

Worlds of History and Economics

Essays in Honour of Andrew M. Watson

Brian A. Catlos, ed.

Col·lecció: Història, 78

ISBN: 978-84-370-7389-7

Matèria: economia, història

Submatèries: història medieval

Idioma: anglès

Any ed.: 2009

Enquadernació: rústica

Format: 16 x 24 cm

Pàgines: 264 pp.

22,00 €

Sinopsi

Detalles

Els estudis reunits en aquest homenatge a Andrew Watson, autor d'una obra tan influent com «Agricultural Innovation in the Early Islamic World» (1983), giren, d'una banda, entorn l'impacte de la conquesta islàmica en l'agricultura i l'economia de la península Ibèrica, sense desatendre les qüestions relatives a l'intercanvi comercial i cultural a través del Mediterrani i a l'encunyació i circulació de la moneda durant l'Edat Mitjana. Un segon bloc de contribucions se centra en les conseqüències de l'imperialisme britànic des de finals del segle XVIII a l'inici del segle XX. Es tracta d'investigacions que analitzen les tendències del comerç, les reaccions i contrarreaccions al domini anglès i les transformacions econòmiques i socials que van tenir lloc en la societat nord-americana contemporània.

Citació

Catlos, B. [Brian] (2009). Worlds of History and Economics. Essays in Honour of Andrew M. Watson. Universitat de València.

Catlos, Brian. Worlds of History and Economics. Essays in Honour of Andrew M. Watson. Universitat de València, 2009.

CATLOS, Brian. Worlds of History and Economics. Essays in Honour of Andrew M. Watson. Valencia: Universitat de València, 2009. ISBN 978-84-370-7389-7.

Catlos, Brian. Worlds of History and Economics. Essays in Honour of Andrew M. Watson. Valencia: Universitat de València; 2009. 264 p.

Copiar al portapapeles