Product Documents

Vocabulario de información y documentación automatizada

Luis María Corbalán, Carlos Benito Amat

Col·lecció: Educació. Sèrie Materials, 66

ISBN: 978-84-370-5668-5

Matèria: història de la ciència i documentaciò

Any ed.: 2003

Totes les activitats humanes impliquen un ús específic del llenguatge i el desenvolupament de vocabularis propis. Quan aquestes activitats assoleixen la categoria de disciplines, els termes comuns varien de significat, els sentits emergents suggereixen nous vocables i la interrelació mútua dóna accepcions i matisos exclusius. La normalització d'aquests canvis en forma d'ensenyaments reglats obliga a un acord, de manera que els conceptes es traslladen i s'empren de forma inequívoca. 'Vocabulario de información y documentación automatizada' proposa una combinació de diccionari d'ús, vocabulari i índex sobre informació i documentació, i ofereix la sistematització, la posada al dia i la definició de més de 800 termes d'ús corrent en biblioteconomia i documentació, especialment útils per als estudiants d'aquestes disciplines.

TÉRMINOS SISTEMATIZADOS
1. Ámbitos de la documentación
2. Documentos
3. Tecnología
4. Sistemas GED. Reconocimiento de caracteres. Sistemas multimedia
5. Archivos y bibliotecas
6. Técnicas y tareas
7. Otros
8. Aspectos normativos en gestión de la información
DEFINICIONES.
EQUIVALENCIAS INGLÉS-ESPAÑOL
FUENTES

Benito Amat, C. [Carlos] & Corbalán Sánchez, L. M. [Luis María] (2003). Vocabulario de información y documentación automatizada. Universitat de València.

Benito Amat, Carlos y Corbalán Sánchez, Luis María. Vocabulario de información y documentación automatizada. Universitat de València, 2003.

BENITO AMAT, Carlos y CORBALÁN SÁNCHEZ, Luis María. Vocabulario de información y documentación automatizada. Valencia: Universitat de València, 2003. ISBN 978-84-370-5668-5.

Benito Amat, Carlos y Corbalán Sánchez, Luis María. Vocabulario de información y documentación automatizada. Valencia: Universitat de València; 2003. 194 p.