¿Violencia juvenil o juventud violentada?

Jornadas, 13 de abril de 2011

Clara Arbiol, Mireia Gascón Gimeno, Sonia López, Olaia Sánchez, Almudena Navas Saurín, coord.

ISBN: 978-84-370-8186-1

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: pedagogia i didàctica

Any ed.: 2011

Amb aquests textos provem d'obrir a la ciutat de València un espai en el que fer visible la crítica a la violència institucional i la pràctica insurgent d'educadores i educadors que aposten pel compromís amb qui treballen: els joves i menors que pateixen en la seua pell la violència que els inflingeix la nostra societat, des de l'àmbit de la protecció, l'àmbit de l'educació i l'àmbit penal. Els textos recullen el que va esdevenir a les jornades del mateix nom organitzades pel Grup de Treball Estirant del Fil. Al volum es recullen reflexions d'educadors socials crucials en el panorama estatal com Enrique Martínez Reguera, Javier Baeza, o Marta Venceslao; des de l'àmbit de la reflexió acadèmica trobem a César Manzanos, Daniel Jiménez o Miguel Santiago; i del món del dret comptem amb Ángeles Sanchis.

Arbiol, C. [Clara] & Gascón Gimeno, M. [Mireia] & López, S. [Sonia] & Navas Saurín, A. [Almudena] & Sánchez, O. [Olaia] (2011). ¿Violencia juvenil o juventud violentada?. Jornadas, 13 de abril de 2011. Universitat de València.

Arbiol, Clara y Gascón Gimeno, Mireia y López, Sonia y Navas Saurín, Almudena y Sánchez, Olaia. ¿Violencia juvenil o juventud violentada?. Jornadas, 13 de abril de 2011. Universitat de València, 2011.

ARBIOL, Clara y GASCÓN GIMENO, Mireia y LÓPEZ, Sonia y NAVAS SAURÍN, Almudena y SÁNCHEZ, Olaia. ¿Violencia juvenil o juventud violentada?. Jornadas, 13 de abril de 2011. Valencia: Universitat de València, 2011. ISBN 978-84-370-8186-1.

Arbiol, Clara y Gascón Gimeno, Mireia y López, Sonia y Navas Saurín, Almudena y Sánchez, Olaia. ¿Violencia juvenil o juventud violentada?. Jornadas, 13 de abril de 2011. Valencia: Universitat de València; 2011. 108 p.