Product Documents

Vida, instituciones y Universidad en la historia de Valencia

Manuel Vicente Febrer Romaguera, Enric Juan, eds.

Col·lecció: Oberta, 38

ISBN: 978-84-370-2324-3

Matèria: història

Coeditor: Institut d’Estudis Comarcals de l’Horta-sud (IDECO)

Any ed.: 1996

Aquest volum recull diversos estudis que s'estenen des de l'edat mitja fins el present segle. Una miscel.lània variada que no estranya als historiadors del dret, que no es veuen coartats pels límits imposats en la facultat d'història. Una selecció dels que s'està investigant en aquests moments.

PRÓLOGO, por Mariano Peset
1. Notícies sobre alimentació àrab medieval a la geografia d’Al-Zuhrı#, por Dolors Bramon
2. Provisión de cátedras y lectorados en la Universitat de València durante la época de las Germanías, por M. V. Febrer Romaguera
3. El derecho penal en los fueros de Valencia, por Vicente Graullera Sanz
4. Las visitas de amortización de 1593 y 1617, por F. Javier Palao Gil
5. Algunas costumbres testamentarias de la nobleza valenciana hacia finales del siglo xvii, por Pascual Marzal Rodríguez
6. El intendente corregidor y el municipio borbónico, por Pilar García Trobat y Jorge Correa Ballester
7. Los censos en los manuales de derecho civil de Juan Sala y Salvador del Viso, por Yolanda Blasco Gil
8. Notas sobre la primera cátedra de Historia del Derecho en Valencia y en otras universidades españolas, por Adela Mora Cañada
9. El primer rectorado republicano en la Universitat de València: Mariano Gómez González, por M. Fernanda Mancebo Alonso

Febrer Romaguera, M. V. [Manuel Vicente] & Juan, E. [Enric] (1996). Vida, instituciones y Universidad en la historia de Valencia. Universitat de València.

Febrer Romaguera, Manuel Vicente y Juan, Enric. Vida, instituciones y Universidad en la historia de Valencia. Universitat de València, 1996.

FEBRER ROMAGUERA, Manuel Vicente y JUAN, Enric. Vida, instituciones y Universidad en la historia de Valencia. Valencia: Universitat de València, 1996. ISBN 978-84-370-2324-3.

Febrer Romaguera, Manuel Vicente y Juan, Enric. Vida, instituciones y Universidad en la historia de Valencia. Valencia: Universitat de València; 1996. 198 p.