Vida amunt i nacions amunt (2a ed.)

Pensar el País Valencià en temps de globalització

Manuel Lanusse Alcover, Joan Alfred Martínez i Seguí, August Monzon i Arazo, eds.

Col·lecció: 500 Anys d'Estudis Jurídics

ISBN: 978-84-370-7956-1

Matèria: dret, història

Submatèries: història contemporània

Idioma: català

Any ed.: 2010

Aquesta segona edició evidencia l'interés i l'acollida que ha suscitat al si del debat sobre la identitat valenciana. La relació entre les nacions, els pobles, les nacionalitats i regions i els estats han d'acomodar-se a nous equilibris. Les idees federals tenen arrels molt més profundes, cobren nou interès, però el federalisme ja no és només un objectiu polític d'algunes formacions, sinó una nova perspectiva d'abordar les relacions esmentades. En aquesta nova perspectiva de relacions entre l'Estat, els estats i els marcs regionals --la Unió Europea - i les parts que els integren, l'obra s'endinsa en un segon aspecte; què són els valencians, què volen ser i quin paper hi poden tenir. Una reflexió oberta, plural, acadèmica, i sobretot dirigida cap al demà, cap a la reafirmació com a col.lectivitat que vol ser present en el futur.

Lanusse Alcover, M. [Manuel] & Monzon Arazo, A. [August] (2010). Vida amunt i nacions amunt (2a ed.). Pensar el País Valencià en temps de globalització. Universitat de València.

Lanusse Alcover, Manuel y Monzon Arazo, August. Vida amunt i nacions amunt (2a ed.). Pensar el País Valencià en temps de globalització. Universitat de València, 2010.

LANUSSE ALCOVER, Manuel y MONZON ARAZO, August. Vida amunt i nacions amunt (2a ed.). Pensar el País Valencià en temps de globalització. Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-370-7956-1.

Lanusse Alcover, Manuel y Monzon Arazo, August. Vida amunt i nacions amunt (2a ed.). Pensar el País Valencià en temps de globalització. Valencia: Universitat de València; 2010. 552 p.