Vendiendo Europa a los americanos / Terrabastall subrbial

Garikoitz G. Alfaro / Hèctor Serra i Cubilles

ISBN: V-3782-2010

Matèria: filologia

Submatèries: filologia catalana, filologia espanyola

Idioma: català, castellà

Any ed.: 2010

Aquest volum recull els Premis Bancaixa- Universitat de València d'escriptura de creació 2008-2009 en la modalitat de poesia. En castellà s'ha resolt concedir el premi a l'obra «Vendiendo Europa a los americanos» de Garikoitz G. Alfaro, mentre que en la modalitat en valencià el premi ha estat per a l'obra «Terrabastall suburbial» d'Hèctor Serra i Cubilles.