Veinte años de políticas de igualdad

Judith Astelarra

Col·lecció: Feminismos

ISBN: 978-84-376-2228-6

Matèria: estudis feministes, sociologia i política

Coeditor: Ediciones Cátedra, Instituto de la Mujer

Any ed.: 2005

Format: 13,5 x 21 cm

El règim franquista va ser un exemple, sense eufemismes, d'un model patriarcal. El moviment feminista dels anys setanta va formar part de les forces socials i polítiques que van portar la democràcia i el canvi social a Espanya. Les seues reivindicacions en contra de la discriminació de les dones van contribuir a la creació d'instàncies institucionals i a la implementació de polítiques d'igualtat per a acabar amb l'herència franquista. Vint anys després se'n pot fer un balanç: per què han servit aquestes polítiques i quines coses han canviat i quines no. Aquest llibre recull una part de l'experiència del procés institucional i social de canvi de la realitat de les dones. És una mirada a les últimes dues dècades del segle XX, amb vocació de ser útil per a abordar els problemes del segle XXI.

Astelarra, J. [Judith] (2005). Veinte años de políticas de igualdad. Universitat de València.

Astelarra, Judith. Veinte años de políticas de igualdad. Universitat de València, 2005.

ASTELARRA, Judith. Veinte años de políticas de igualdad. Valencia: Universitat de València, 2005. ISBN 978-84-376-2228-6.

Astelarra, Judith. Veinte años de políticas de igualdad. Valencia: Universitat de València; 2005. 394 p.