Fitxa Llibre:

Idioma: català

Any ed.: 2019

Pàgines: 112

Universitaris i universitàries de diverses disciplines (salut, tecnologia i enginyeries, humanitats, ciències socials o bàsiques) han fixat la seua mirada en determinades referències culturals de la ciutat per a convidar-nos a reflexionar sobre com la gent que l’habitava en el passat va crear elements que han contribuït al nostre benestar, però que, sobretot, són manifestacions de l'empenta personal i col·lectiva per millorar les seues condicions de vida i enriquir-se amb la creativitat d'altres, generant així desenvolupament humà. Els textos i referències són resultats d'un Taller universitari sobre Patrimoni Cultural i Desenvolupament Humà. Es tracta d'un exercici reflexiu cívic que qualsevol persona pot fer respecte de les referències culturals i científiques del seu entorn o del lloc que visita.