Un món magnètic. L'ominpresència dels imants

Francesc Lloret

Col·lecció: Sense Fronteres, 48

ISBN: 978-84-1358-632-8

Matèria: ciències

Idioma: català

Coeditor: Bromera Edicions, Càtedra de Divulgació de la Ciència

Any ed.: 2024

Pàgines: 200

Premi Europeu de Divulgació Científica Estudi General

El magnetisme és, per a la majoria de nosaltres, tan fascinant com desconegut. Des de jugar amb imants a la infantesa fins a creure que portar una polsera magnètica és beneficiós per a la salut, el magnetisme està present en les nostres vides constantment. No obstant això, què en sabem realment? Són els imants capaços de curar? Com es genera el camp magnètic terrestre i per què és tan important? Quan s’espera que passe la pròxima inversió dels pols magnètics? Com s’orienta un bacteri amb el camp magnètic? Com són capaços els imants de proporcionar-nos una fotografia de l’interior del nostre cos o d’emmagatzemar informació en un CD? Aquestes són algunes de les qüestions que aborda Francesc Lloret en “Un món magnètic. L’omnipresència dels imants”, un llibre de divulgació científica amé i entretingut que aclareix alguns dels aspectes més interessants sobre una força que ho mou tot encara que no en som conscients.

Lloret Pastor, F. [Francesc] (2024). Un món magnètic. L'ominpresència dels imants. Universitat de València.

Lloret Pastor, Francesc. Un món magnètic. L'ominpresència dels imants. Universitat de València, 2024.

LLORET PASTOR, Francesc. Un món magnètic. L'ominpresència dels imants. Valencia: Universitat de València, 2024. ISBN 978-84-1358-632-8.

Lloret Pastor, Francesc. Un món magnètic. L'ominpresència dels imants. Valencia: Universitat de València; 2024. 200 p.