Product Documents

Treinta años de políticas culturales en España

Participación cultural, gobernanza territorial e industrias culturales

Joaquim Rius-Ulldemolins, Juan Arturo Rubio Arostegui, eds.

ISBN: 978-84-370-9828-9

Matèria: art, economia, sociologia i política

Submatèries: patrimoni artístic

Any ed.: 2016

Format: 16,5 x 23 cm

Des de la recuperació de la democràcia, les polítiques culturals s'han convertit a Espanya en un element clau en la configuració dels agents del sistema polític, en el desenvolupament territorial, en la generació de noves pràctiques d'oci i consum i en la construcció d'identitats col·lectives. Aquests estudis analitzen el nucli de la política cultural (sectors, indústries i institucions culturals), però atenent a les seues diferents dimensions, la diversitat d'agents que participen en ella i els diferents sectors d'intervenció (com el patrimoni, els museus, els equipaments, el turisme, les festes, els festivals o el turisme). Finalment, aborden la influència del marc polític i institucional, els factors identitaris i el context internacional com a factors que condicionen la política cultural i expliquen la seua evolució.

Rubio Arostegui, J. A. [Juan Arturo] (2016). Treinta años de políticas culturales en España. Participación cultural, gobernanza territorial e industrias culturales. Universitat de València.

Rubio Arostegui, Juan Arturo. Treinta años de políticas culturales en España. Participación cultural, gobernanza territorial e industrias culturales. Universitat de València, 2016.

RUBIO AROSTEGUI, Juan Arturo. Treinta años de políticas culturales en España. Participación cultural, gobernanza territorial e industrias culturales. Valencia: Universitat de València, 2016. ISBN 978-84-370-9828-9.

Rubio Arostegui, Juan Arturo. Treinta años de políticas culturales en España. Participación cultural, gobernanza territorial e industrias culturales. Valencia: Universitat de València; 2016. 446 p.