Trastornos y dificultades del desarrollo

Evaluación, intervención y casos prácticos

Ángel Latorre, David Bisetto, Jerónima Teruel

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials

ISBN: 978-84-370-7815-1

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: psicologia

Any ed.: 2010

Aquest estudi sintetitza les característiques clíniques i els principals tractaments psicopedagògics de les dificultats i els trastorns del desenvolupament, i inclou casos reals que són analitzats i sobre els quals s'ha realitzat un disseny d'intervenció en el context educatiu. A més, el treball està associat a una pàgina Web a la que els lectors podran accedir i trobar recursos d'interès.

Altres formats:

eBook

Aquest estudi sintetitza les característiques clíniques i els principals tractaments psicopedagògics de les dificultats i els trastorns del desenvolupament. En ell es recullen tant l'etiologia i les possibles causes com les principals estratègies d'avaluació i intervenció en les dificultats i els trastorns del desenvolupament. A més s'inclouen casos reals que són analitzats i sobre els quals s'ha realitzat un disseny d'intervenció en el context educatiu més recomanable per a la seua escolarització. El treball està associat a una pàgina Web a la qual els lectors podran accedir i trobar recursos d'interès: protocols d'intervenció i tractament, qüestionaris d'avaluació de qualitat del servei, vídeos, imatges i recursos relacionats amb els trastorns de conducta i, en la que el lector podrà realitzar suggeriments personals que optimitzen els tractaments.