Trabajar con sonido digital en un PC

Automatizar una emisora de radio

Vicente Bresó Flores, M. José Ibáñez Oro

ISBN: 978-84-370-6816-9

Matèria: ciències

Submatèries: informàtica i electrònica

Any ed.: 2007

Aquest llibre és una guia senzilla i completa sobre el so digital amb ordinadors PC, per què amb l'ajuda d'aquests, es puga treballar amb àudio de forma professional i adaptar-lo a les seues necessitats d'enregistrament, edició i reproducció. És un manual pràctic sobre les tasques habituals a realitzar amb fitxers de so i una guia sobre els productes de programari gratuïts o de baix cost més usat en aquest camp. És també una orientació respecte a l'automatització d'emissores de ràdio, així com de la creació de la nostra pròpia emissora (fins i tot particular) per Internet. Dirigim aquest llibre a particulars i a empreses que tinguen necessitats de reproducció d'àudio amb l'ajuda del seu ordinador personal. Les parts que componen el llibre són: - Enregistrament i digitalització de l'àudio. - Elecció del format d'àudio. - Edició i modificació d'arxius de so. - Programari d'Edició. - Extracció i normalització d'àudio. - Còpia legal de continguts a disc dur. - Funcionament i ús d'un programari d'automatització. - Maneig bàsic. - Llistes digitals de reproducció (playlist). - Emissions de continuïtat. - Combinacions i blocs. - Programació automàtica i desatesa. - Connexions i desconnexions. - Accés remot. - Emissió de programacions per Internet. - Emissió Shoutcast. - Streaming professional. -Las xarxes locals i Internet. -Instal·lació i muntatge d'una emissora de ràdio convencional i d'Internet.

Bresó Flores, V. [Vicente] & Ibáñez Oro, M. J. [M. José] (2007). Trabajar con sonido digital en un PC. Automatizar una emisora de radio. Universitat de València.

Bresó Flores, Vicente y Ibáñez Oro, M. José. Trabajar con sonido digital en un PC. Automatizar una emisora de radio. Universitat de València, 2007.

BRESÓ FLORES, Vicente y IBÁÑEZ ORO, M. José. Trabajar con sonido digital en un PC. Automatizar una emisora de radio. Valencia: Universitat de València, 2007. ISBN 978-84-370-6816-9.

Bresó Flores, Vicente y Ibáñez Oro, M. José. Trabajar con sonido digital en un PC. Automatizar una emisora de radio. Valencia: Universitat de València; 2007. 190 p.