Tot el que cal saber per saber-ho tot

Una passejada pels fonaments del coneixement científic

Jesús Purroy

Col·lecció: Sense Fronteres, 27

ISBN: 978-84-9824-273-7

Matèria: ciències, història de la ciència i documentaciò

Submatèries: física

Idioma: català

Coeditor: Càtedra de Divulgació de la Ciència, Edicions Bromera

Any ed.: 2008

Vivim envoltats pels resultats dels avenços científics i tecnològics, però sabem molt poc sobre el funcionament de la ciència. Precisament, Todo lo que hay que saber para saberlo todo aborda amb rigor i amenitat aquestes qüestions: què és la ciència?, quins mètodes s'empren per a obtenir coneixements nous?, quins són els procediments per a comunicar-los? Però també tracta de situacions quotidianes, en les quals ens encarem amb afirmacions importants referents al nostre dia a dia -sobre medicina, alimentació, medi ambient i altres-, i hem de decidir si són fiables: és cert que el menjar ecològic en les escoles millora el comportament dels alumnes?, els aliments transgènics podrien tenir un impacte negatiu sobre els ecosistemes i els humans? Aquestes i altres preguntes trobaran resposta en aquest llibre.

Purroy, J. [Jesús] (2008). Tot el que cal saber per saber-ho tot. Una passejada pels fonaments del coneixement científic. Universitat de València.

Purroy, Jesús. Tot el que cal saber per saber-ho tot. Una passejada pels fonaments del coneixement científic. Universitat de València, 2008.

PURROY, Jesús. Tot el que cal saber per saber-ho tot. Una passejada pels fonaments del coneixement científic. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-9824-273-7.

Purroy, Jesús. Tot el que cal saber per saber-ho tot. Una passejada pels fonaments del coneixement científic. Valencia: Universitat de València; 2008. 176 p.