Tomás de Aquino. Leyendo la «Suma teológica, IªIIª, q-94»

José V. Bonet, Wenceslao Llana, Eduardo Ortiz, Emilio Salazar, José I. Tudela

Col·lecció: Bachillerato

ISBN: 978-84-370-8890-7

Matèria: filosofia

Idioma: castellà, alemany

Any ed.: 2012

Nou títol dins de la col·lecció Filosofia Batxillerat, que presenta la "Suma teològica" de Tomás d'Aquino. Amb aquest llibre es pretén afavorir la viabilitat del programa i dels seus objectius; es preval la formació dels estudiants com a lectors, per a un fructífer tracte amb els textos, siguen filosòfics o no, durant els estudis universitaris.

Altres formats:

eBook

Segons va assenyalar Juan David García Bacca "Les destrosses causades per la invasió d'allò miraculós i espectacular en la filosofia són clarament reconeixedores fins i tot en Tomás d'Aquino. Posseïa ja Tomás la tècnica de fer saltar en trossos el que el grec va viure, real i mentalment, com un i idèntic (.) Tomás d'Aquino és científic en explosius, tan excel·lent que els trossos arribaran a semblar parts; i la destrossa, descomposició o anàlisis". Es presenta així un nou títol dins del programa de "Innovació, desenvolupament i avaluació de materials docents per a alumnes de batxillerat". Amb aquest llibre es pretén afavorir la viabilitat del programa i dels seus objectius; preval la formació dels estudiants com a lectors, per a un fructífer tracte amb els textos, siguen o no filosòfics, durant els estudis universitaris.