Índex del llibre:

Todo lo que hay que saber para saberlo todo

Un paseo por los fundamentos del conocimiento científico

Jesús Purroy

Col·lecció: Sin Fronteras

ISBN: 978-84-370-7093-3

Matèria: ciències, història de la ciència i documentaciò

Submatèries: física

Coeditor: Càtedra de Divulgació de la Ciència

Any ed.: 2008

Todo lo que hay que saber para saberlo todo aborda amb rigor i amenitat qüestions sobre el funcionament de la ciència. Però també tracta sobre situacions quotidianes, en les quals ens encarem amb afirmacions importants del nostre dia a dia -sobre medicina, alimentació, medi ambient i altres-, i hem de decidir si són fiables. Totes les respostes les trobaràs en aquest llibre.

Altres formats:

eBook

Vivim envoltats pels resultats dels avenços científics i tecnològics, però sabem molt poc sobre el funcionament de la ciència. Precisament, Todo lo que hay que saber para saberlo todo aborda amb rigor i amenitat aquestes qüestions: què és la ciència?, quins mètodes s'empren per a obtenir coneixements nous?, quins són els procediments per a comunicar-los? Però també tracta de situacions quotidianes, en les quals ens encarem amb afirmacions importants referents al nostre dia a dia -sobre medicina, alimentació, medi ambient i altres-, i hem de decidir si són fiables: és cert que el menjar ecològic en les escoles millora el comportament dels alumnes?, els aliments transgènics podrien tenir un impacte negatiu sobre els ecosistemes i els humans? Aquestes i altres preguntes trobaran resposta en aquest llibre.