Product Documents

Todo lo que hay que saber para saberlo todo

Un paseo por los fundamentos del conocimiento científico

Jesús Purroy

Col·lecció: Sin Fronteras, 11

ISBN: 978-84-370-7093-3

Matèria: ciències, història de la ciència i documentaciò

Submatèries: física

Coeditor: Càtedra de Divulgació de la Ciència

Any ed.: 2008

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Vivim envoltats pels resultats dels avenços científics i tecnològics, però sabem molt poc sobre el funcionament de la ciència. Precisament, Todo lo que hay que saber para saberlo todo aborda amb rigor i amenitat aquestes qüestions: què és la ciència?, quins mètodes s'empren per a obtenir coneixements nous?, quins són els procediments per a comunicar-los? Però també tracta de situacions quotidianes, en les quals ens encarem amb afirmacions importants referents al nostre dia a dia -sobre medicina, alimentació, medi ambient i altres-, i hem de decidir si són fiables: és cert que el menjar ecològic en les escoles millora el comportament dels alumnes?, els aliments transgènics podrien tenir un impacte negatiu sobre els ecosistemes i els humans? Aquestes i altres preguntes trobaran resposta en aquest llibre.

Citació

Purroy, J. [Jesús] (2008). Todo lo que hay que saber para saberlo todo. Un paseo por los fundamentos del conocimiento científico. Universitat de València.

Purroy, Jesús. Todo lo que hay que saber para saberlo todo. Un paseo por los fundamentos del conocimiento científico. Universitat de València, 2008.

PURROY, Jesús. Todo lo que hay que saber para saberlo todo. Un paseo por los fundamentos del conocimiento científico. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-370-7093-3.

Purroy, Jesús. Todo lo que hay que saber para saberlo todo. Un paseo por los fundamentos del conocimiento científico. Valencia: Universitat de València; 2008. 156 p.

Copiar al portapapeles