Tiarae', Diadems and Headdresses in the Ancient Mediterranean Cultures

Symbolism and Technology

Carmen Alfaro Giner, Jónatan Ortiz, María Antón, eds.

ISBN: 978-84-370-9452-6

Matèria: història

Idioma: castellà, anglès

Any ed.: 2015

Pàgines: 288 PP.

Aquest llibre s'insereix en la sèrie de Monografies del Seminari d'estudis de la dona en l'antiguitat (SEMA) de València, que investiga la Vestimenta i la Identitat dels pobles de l'Imperi Romà i regions veïnes. Algunes de les formes d'ornament del cap estudiades, demostren que va haver-hi més contactes entre determinats territoris i les seues respectives modes del que es puga pensar. Els adorns del cap, parlen de les tradicions locals i formes de mostrar-se en públic dels primitius pobles de l'actual Europa, amb les seues peculiaritats pròpies però deixant veure també les influències, més o menys patents, rebudes del món oriental. Podem dir que tals contactes estètics constitueixen un reflex fidel de les connexions polítiques i socials que van fer del Mediterrani un lloc de trobada d'idees i tradicions.

Alfaro Giner, C. [Carmen] & Antón Peset, M. [María] & Ortiz García, J. [Jónatan] (2015). Tiarae', Diadems and Headdresses in the Ancient Mediterranean Cultures. Symbolism and Technology. Universitat de València.

Alfaro Giner, Carmen y Antón Peset, María y Ortiz García, Jónatan. Tiarae', Diadems and Headdresses in the Ancient Mediterranean Cultures. Symbolism and Technology. Universitat de València, 2015.

ALFARO GINER, Carmen y ANTÓN PESET, María y ORTIZ GARCÍA, Jónatan. Tiarae', Diadems and Headdresses in the Ancient Mediterranean Cultures. Symbolism and Technology. Valencia: Universitat de València, 2015. ISBN 978-84-370-9452-6.

Alfaro Giner, Carmen y Antón Peset, María y Ortiz García, Jónatan. Tiarae', Diadems and Headdresses in the Ancient Mediterranean Cultures. Symbolism and Technology. Valencia: Universitat de València; 2015. 288 p.