+34 96 386 41 15

PUV - Publicacions Universitat València

The Multimodal Analysis of Television Commercials

Barry Pennock-Speck & María M. del Saz-Rubio, eds.

Col·lecció: English in the World Series

ISBN: 978-84-370-9145-7

Matèria: filologia

Submatèries: comunicaciò i traducció

Idioma: castellà

Any ed.: 2013

Enquadernació: rústica

Format: 14 x 22 cm.

Pàgines: 218 pp.

Aquest volum centra el seu interès en l'anàlisi multimodal dels anuncis de televisió. Integra múltiples maneres semiòtiques l'enfocament de les quals explica com els anuncis intenten informar i persuadir a l'espectador. Presenta l'anàlisi multimodal com una eina heurística que alimenta i assenyala noves vies d'investigació. Els diferents articles aborden la publicitat en televisió des de perspectives ideològiques, analítiques de discurs, retòriques, argumentatives i narratològiques. La diversitat teòrica es correspon amb la varietat d'idiomes en què apareixen els anuncis: català, danès, anglès, alemany, italià i espanyol

Disponibilitat: En existències

15,00 €

Altres formats:

eBook

Sinopsi

Detalles

This book is the first of its kind entirely dedicated to the multimodal analysis of television commercials. A multimodal approach to TV ads, which integrate multiple semiotic modes, is not only useful but absolutely necessary if we are to fully grasp how they attempt to inform and persuade viewers. Nonetheless, it is no less certain that multimodal analysis should not be seen as an end in itself but as an essential tool or heuristic that feeds into and informs further avenues of enquiry. True to this principle, the eight chapters that make up the present volume look at advertising on TV from different perspectives. These can be variously described as ideological, discourse analytical, rhetorical, argumentational, and narratological. The theoretical diversity contained herein is matched by the assortment of languages in the ads under scrutiny, namely, Catalan, Danish, English, German, Italian and Spanish. We are confident that this collection of articles will help readers gain a better understanding of how TV ads convey meaning and will also provide valuable insights into how to carry out research in the field of multimodality.

Aquesta col·lecció inclou una rica varietat d'enfocaments als complexos enteniments dels meridionals amb el canvi i els avanços reflectits en la literatura, la història i la cultura d'aquesta regió tan característica. Els col·laboradors d'ambdues parts de l'Atlàntic aborden viatges introspectius de peregrinació literària, llancen nova llum sobre la història del moviment dels drets civils, així com el seu reflex en la literatura, analitzen les transaccions des de la literatura cap al cinema, tracen les peregrinacions religioses tant en la història com en el cinema, i segueixen a un gran nombre d'autors i personatges literaris en els seus viatges a través del Sud o en la seua fugida forçosa o voluntària d'ell, a la recerca d'altres llocs on puguen trobar refugi o on puguen sembrar les sements d'un nou inici.