The entrepreneur and starting up new R&D&I businesses / El emprendedor innovador y la creación de empresas de I+D+I

Salvador Roig, Domingo Ribeiro, V. Ramón Torcal, Amparo de la Torre, Elvira Cerver, eds.

ISBN: 978-84-370-5960-0

Matèria: economia

Idioma: castellà, anglès

Any ed.: 2004

Pàgines: 1.164 pp.

Disponibilitat: Exhaurit, Contacte'ns

La creació d'empreses, l'auge de l'emprenedor i la innovació comencen a ser reconegudes com factors decisius de creixement econòmic, imprescindibles per a consolidar la competitivitat de les economies avançades i garantir el benestar social. Un procés que depèn sobretot de les empreses, que haurien de ser les veritables protagonistes de l'impuls de les activitats d'investigació i desenvolupament, i que són les principals generadores d'ocupació. La potenciació de la creació d'empreses, especialment d'empreses innovadores, és un objectiu socioeconòmic clau per a la societat valenciana, espanyola, d'Europa i d'Amèrica Llatina. Aquest llibre persegueix un objectiu deliberat: respondre a la necessitat de compartir les múltiples experiències i coneixements que, en els sistemes de creació d'empreses i iniciatives emprenedores, se susciten en l'àmbit universitari, empresarial i institucional.