The Changing American Theatre: Mainstream and Marginal, Past and Present

Matèria: filologia

Submatèries: fiologia anglogermànica

Any ed.: 2002

Aquest llibre d'assajos presenta una panoràmica del desenvolupament del teatre nord-americà des de principis del segle XIX fins a l'actualitat. Mostra els canvis que el teatre va reflectir a mesura que creixia el país i es modificava la societat. Amb cada dècada, una expressió més completa de la cultura nord-americana, amb la seva gran varietat, apareixia en obres de teatre, musicals i revistes. Els assajos analitzen els esforços de figures marginals -sobretot dramaturgs i productors no comercials, afro-americans i dones- per dur a terme una ampliació de l'espectre del teatre nord-americà quant a la dramatúrgia, disseny, representació i construcció dramàtica.

Shafer, Y. [Yvonne] (2002). The Changing American Theatre: Mainstream and Marginal, Past and Present. Universitat de València.

Shafer, Yvonne. The Changing American Theatre: Mainstream and Marginal, Past and Present. Universitat de València, 2002.

SHAFER, Yvonne. The Changing American Theatre: Mainstream and Marginal, Past and Present. Valencia: Universitat de València, 2002. ISBN 978-84-370-5476-6.

Shafer, Yvonne. The Changing American Theatre: Mainstream and Marginal, Past and Present. Valencia: Universitat de València; 2002. 200 p.