Texto, edición y público lector en los albores de la imprenta

Marta Haro Cortés, José Luis Canet, eds.

Col·lecció: Parnaseo, 23

ISBN: 978-84-370-9562-2

Matèria: filologia

Submatèries: filologia espanyola

Idioma: castellà

Any ed.: 2014

Enquadernació: rústica

Format: 17 x 23 cm

Pàgines: 320 pp.

16,50 €

Disponible en formato electrónico:

Sinopsi

Detalles

Aquest monogràfic es fixa en el procés de transformació del text manuscrit a l'exemplar destinat a la impremta, en la producció i difusió literària impresa, i en el procés que converteix el llibre en un producte comercial i cultural. S'hi tracten els principals aspectes relacionats amb els canvis textuals, la tècnica, la composició i els tallers impressors; els agents que participen en el procés d'elaboració, difusió, finançament i venda d'incunables i impresos (editors, mecenes, llibreters); així com la legislació i la censura, els gèneres editorials i les biblioteques. Sense oblidar els projectes i les línies de recerca sobre els primers temps de la impremta espanyola.

Citació

Marta Haro Cortés, J. L. [José Luis Canet] , e. [eds.] (2014). Texto, edición y público lector en los albores de la imprenta. Universitat de València.

Marta Haro Cortés, José Luis Canet, eds. Texto, edición y público lector en los albores de la imprenta. Universitat de València, 2014.

MARTA HARO CORTÉS, José Luis Canet, eds. Texto, edición y público lector en los albores de la imprenta. Valencia: Universitat de València, 2014. ISBN 978-84-370-9562-2.

Marta Haro Cortés, José Luis Canet, eds. Texto, edición y público lector en los albores de la imprenta. Valencia: Universitat de València; 2014. 320 p.

Copiar al portapapeles