Teresa Tomás. Desteixir l'arc iris/Destejer el arco iris

Idioma: català, castellà, anglès

Any ed.: 2007

Enquadernació: cartoné amb estoig

A través d'una proposta multidisciplinar, des de l'animació en 3-D fins a la pintura, Teresa Tomás reflexiona en clau poètica prenent com a punt de partida la màgia del fenomen de la descomposició de la llum. Tomás desvetlla el secret de la llum, reinventant-la. El prisma newtonià és substituït pel barret de la màgia i l'autora ens convida a acompanyar-la en un trepidant viatge a través del laberint que tracen els successius feixos de llum. La sèrie està protagonitzada per set personatges amb doble personalitat. D'una banda són «éssers de llum» gestats en petites escultures de cera, dissenyades amb acoblaments de veles, i presentats en fotografies de gran format. D'altra banda, són «conills de colors» que sorgeixen virtualment en l'animació 3-D al destejerse el Conill blanc. En les pintures es recrea el fenomen d'aquestes màgiques transformacions.

VV.AA. (2007). Teresa Tomás. Desteixir l'arc iris/Destejer el arco iris. Universitat de València.

VV.AA. Teresa Tomás. Desteixir l'arc iris/Destejer el arco iris. Universitat de València, 2007.

VV.AA. Teresa Tomás. Desteixir l'arc iris/Destejer el arco iris. Valencia: Universitat de València, 2007. ISBN 978-84-370-6786-5.

VV.AA. Teresa Tomás. Desteixir l'arc iris/Destejer el arco iris. Valencia: Universitat de València; 2007. 104 p.