Teoría de la financiación, 2a ed.

Esquemas, cuestionarios y ejercicios resueltos

José-Agustín Piñol Espasa

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials, 55

ISBN: 978-84-370-9494-6

Matèria: economia

Any ed.: 2014

Aquest llibre s'ha escrit a fi de proporcionar als estudiants de l'assignatura «Teoria del Finançament» del Grau en Administració i direcció d'empreses de la Universitat de València, el material necessari per a seguir en l'aula les explicacions i preparar els corresponents exàmens. S'ha sintetitzat el contingut de l'assignatura en un conjunt d'esquemes distribuïts per temes que abasta tres fronts: explicació teòrica, qüestionaris i exercicis resolts. Els qüestionaris que figuren al final de l'exposició de cada tema es proposen perquè l'estudiant, en respondre'ls, puga mesurar el seu coneixement de la matèria corresponent. La resolució es troba en la pàgina web https://www.uv.es/pinyol.

Piñol Espasa, J. [José-Agustín] (2014). Teoría de la financiación, 2a ed. Esquemas, cuestionarios y ejercicios resueltos. Universitat de València.

Piñol Espasa, José-Agustín. Teoría de la financiación, 2a ed. Esquemas, cuestionarios y ejercicios resueltos. Universitat de València, 2014.

PIÑOL ESPASA, José-Agustín. Teoría de la financiación, 2a ed. Esquemas, cuestionarios y ejercicios resueltos. Valencia: Universitat de València, 2014. ISBN 978-84-370-9494-6.

Piñol Espasa, José-Agustín. Teoría de la financiación, 2a ed. Esquemas, cuestionarios y ejercicios resueltos. Valencia: Universitat de València; 2014. 182 p.