Índex del llibre:

Idioma: català, castellà

Any ed.: 2019

Pàgines: 80

Catàleg que aprofundeix en el fil conductor del premi Col·lecció Cañada Blanch. El temps, un dels pilars fonamentals en el desenvolupament de la creació artística, és tractat des de diverses esferes. El comissari, Ricard Silvestre, fa una reflexió, a través de les diferents obres presentades, sobre la importància de la percepció de l’art i de la serenitat de la seua contemplació.

El present catàleg, “Tempus quietare. Voluntat contemplativa i art”, aprofundeix en el fil conductor del VI Premi Col·lecció Cañada Blanch. Aquest premi és una mostra de la trajectòria consolidada de col·laboració entre dues institucions, la Universitat de València i la Fundació Cañada Blanch, que donen suport a l’Associació de Galeries d’Art Contemporani de la Comunitat Valenciana. Un sector, el de les galeries, amb empenyiment i que està creant una gran xarxa cultural. El temps, un dels pilars fonamentals en el desenvolupament de la creació artística, és tractat des de diverses esferes. El comissari, Ricard Silvestre, fa una reflexió, a través de les diferents obres presentades, sobre la importància de la percepció de l’art i de la serenitat de la seua contemplació.