Product Documents

Televisión de proximidad en Europa

Experiencias de descentralización en la era digital

M. de Moragas Spà, C. Garitaonandía, B. López, eds.

Col·lecció: Aldea Global, 6

ISBN: 978-84-370-4044-8

Matèria: filologia

Submatèries: comunicaciò i traducció

Coeditor: Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Jaume I, Universitat Pompeu Fabra

Any ed.: 1999

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Hi ha centenars d'emissores regionals a la UE, amb un grau de desenvolupament i de penetració molt desigual. En el cas de la televisió local, les emissores es compten per milers. S'hi analitza la situació a cadascun dels països, tant des de la perspectiva regional com des de la local i la urbana.

Citació

Garitaonandía, C. [C.] & López López, B. [Bernat] (1999). Televisión de proximidad en Europa. Experiencias de descentralización en la era digital. Universitat de València.

Garitaonandía, C. y López López, Bernat. Televisión de proximidad en Europa. Experiencias de descentralización en la era digital. Universitat de València, 1999.

GARITAONANDíA, C. y LóPEZ LóPEZ, Bernat. Televisión de proximidad en Europa. Experiencias de descentralización en la era digital. Valencia: Universitat de València, 1999. ISBN 978-84-370-4044-8.

Garitaonandía, C. y López López, Bernat. Televisión de proximidad en Europa. Experiencias de descentralización en la era digital. Valencia: Universitat de València; 1999. 428 p.

Copiar al portapapeles