Teixir revoltes. El Bloc d'Estudiants Agermanats

30 anys per la universitat pública, democràtica i valenciana

Eduard Ramírez Comeig, ed.

Col·lecció: Cinc Segles

ISBN: 978-84-370-9233-1

Matèria: història

Idioma: català

Any ed.: 2013

Enquadernació: cartoné

Altres formats:

eBook

El Bloc d'Estudiants Agermanats, el sindicat estudiantil més representatiu del País Valencià, ha assolit trenta anys d'activitat continuada. El BEA és una organització creada a la Universitat de València el 1984, per una generació estudiantil que reclamava una transformació profunda de l'estructura i el funcionament institucionals. Aquest llibre presenta un mosaic d'opinions sobre la participació en el moviment estudiantil, i pretén apropar una panoràmica de l'activitat d'un moviment plural i col·lectiu mitjançant la suma i confrontació de moltes veus que han fet possible la seua presència, la seua influència, la seua continuïtat. Però a més del vessant testimonial, aquest llibre mira de situar el BEA en una tradició històrica de lluita , de maduració de discursos i d'organització, de propostes de canvi i de modernització des del valencianisme i l'esquerra.