Técnicas de observación en astronomía óptica

Álvaro López García

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials

ISBN: 978-84-370-9842-5

Matèria: ciències

Submatèries: física

Any ed.: 2016

Altres formats:

eBook

Aquest llibre proporciona una presentació clara dels conceptes bàsics tals com l'astronomia com a ciència observacional, la naturalesa i propietats de la Llum, els col·lectors lluminosos, els analitzadors de la llum, els detectors, la fotometria o l'astrometria. El present manual sobre tècniques d'observació astronòmica està basat en l'experiència adquirida d'Álvaro López García, l'autor de l'obra. La seua activitat docent i investigadora, l'ha desenvolupada fonamentalment en l'Observatori Astronòmic (OAUV) i el Departament d'Astronomia i Astrofísica (DAA) de la Universitat de València. L'experiència acumulada per López García i els mitjans disponibles han permès una millora substancial del coneixement teòric i pràctic, tant del professorat com de l'alumnat.