Teatre, passions i (altres) insolències

Lectures sobre la dramatúrgia de Manuel Molins

Francesc Foguet, Biel Sansano, eds.

ISBN: 978-84-370-7139-8

Idioma: català

Any ed.: 2008

Aquesta edició recull les intervencions del I Simposi internacional d'arts escèniques que es va celebrar a la Universitat d'Alacant el novembre de 2006. Centrat en l'obra del dramaturg valencià Manuel Molins, al simposi van ser convidats molts investigadors, crítics i dramaturgs procedents d'àmbits, metodologies i generacions molt diversos.

Aquesta edició recull les intervencions al I Simposi internacional d'arts escèniques que es va celebrar a la Universitat d'Alacant en novembre de 2006. Centrat en l'obra del dramaturg valencià Manuel Molins, el simposi naix amb la voluntat que esdevinga un punt de trobada dels investigadors teatrals, i que servisca de plataforma per actualitzar la recerca en l'àmbit de les arts escèniques i per a divulgar-la entre els estudiants universitaris. Aquest volum és el resultat de convidar investigadors, crítics o dramaturgs procedents d'àmbits, metodologies i generacions molt diversos, amb l'objectiu d'aprofundir en alguna de les múltiples vessants que presenta l'iceberg teatral de Manuel Molins. Es tracta de setze incursions a la dramatúrgia de Manuel Molins.