Product Documents

Sostenibilidad en las áreas metropolitanas

María Dolores Pitarch Garrido, dir.

Col·lecció: Estudios y Documentos de Desarrollo Local, 13

ISBN: 978-84-370-9637-7

Matèria: geografia, sociologia i política

Any ed.: 2014

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Llibre en accés obert

Les àrees metropolitanes són, per la seua complexitat, un atractiu objecte d'estudi per a científics socials de totes les especialitats. El llibre és producte d'aquest interès, i en ell conflueixen diferents perspectives i enfocaments provinents de la Geografia, la Sociologia, el Treball Social i la Ciència Política. Concretament, l'origen d'aquest conjunt d'estudis sobre els aspectes territorials, socials i polítics més rellevants de les àrees metropolitanes és el 'I Congrés Internacional sobre Sostenibilitat Metropolitana', celebrat a València en 2013. Les ponències convidades a aquest congrés es recullen en aquest llibre. L'origen d'aquest congrés és anterior, doncs parteix del projecte de recerca «Sostenibilitat ambiental i social en espais metropolitans: el cas de l'àrea metropolitana de València» desenvolupat entre els anys 2011 i 2013.

Citació

Pitarch, M. D. [M. Dolores] & Pitarch, M. D. [M. Dolores] (2014). Sostenibilidad en las áreas metropolitanas. Universitat de València.

Pitarch, M. Dolores y Pitarch, M. Dolores. Sostenibilidad en las áreas metropolitanas. Universitat de València, 2014.

PITARCH, M. Dolores y PITARCH, M. Dolores. Sostenibilidad en las áreas metropolitanas. Valencia: Universitat de València, 2014. ISBN 978-84-370-9637-7.

Pitarch, M. Dolores y Pitarch, M. Dolores. Sostenibilidad en las áreas metropolitanas. Valencia: Universitat de València; 2014. 220 p.

Copiar al portapapeles